fredag 28. mai 2010

Blomster og barn

Endelig, i dag kom sommeren på orntli.....og da tilbringer vi ikke mange minuttene innendørs for å si det sånn.
Før jeg la meg i går kveld tok jeg en runde rundt i hagen, de nydelige  perleblomstene sto der så vakre, de har jeg virkelig ventet på.  Jeg har ikke spesielt grønne fingre, så for meg er det " stort".
Da jeg etter middagen i dag tok meg en ny runde, syntes jeg å merke at de vakre blå så noe tufse ut der de sto...inn etter vann selvfølgelig.  Ved nærmere ettersyn..... noen har spist opp. Så en søt liten stemme, mamma barn er også glade i blomster. Det var altså ettermiddagens arbeidslag på to tanteunger og en egenprodusert, som fikk gleden av de......og hva kan man si...barn er glade i blomster.

Perleblomstene kom til nytte på sitt vis.

Barn er glad i blomster.

Denne fikk jeg iallfall ha for meg selv, too heavy.

 

God helg mine venner, mind the flowers !


7 kommentarer:

  1. :) Skjer slikt, ja... Men det kjem nye neste år!? Kanskje ikkje trøstende det, nei... ;) Ynskjer deg og blomster-mat lagarane ei flott helg med sol!

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Fort gjort det der....,men det virker som de søte små koste seg veldig da:-)
    Fortsatt god helg til deg fra meg.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  3. Ser ut til at de søte små koste seg.
    Bordet i forrige innlegg var kjempestilig.
    Ønsker deg og blomsterbarna en flott helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Så fin lekstuga ni hade! Där skulle jag också vilja leka ;)

    Blommor var så ljuvliga!

    Kram på dig, Olg@

    SvarSlett
  5. Hi.hi. den var jo søt :-) kan ikke bli sint, og klart at barn også er glad i blomster ;-)

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  6. hehe...ja sånt kan skje:) De hadde nok gode tanker bak plantingen!

    Koselig blogg du har!

    Ha en fin helg videre:)

    SvarSlett
  7. Hei ♥

    Så kjempekoselig hytte ♥ lekre farger ♥ Neida du trenger ikke å pusse før du maler :)))

    Ønsker dej en herlig ny uke ♥

    Klem :))

    SvarSlett