mandag 16. august 2010

Oppsummering

August er måneden for meg. Det er en tid mellom det som var...og det som kommer.
Tiden går så fort.......














Det ble ikke alle de lange varme kveldene.......men de kveldene vi hadde....de var gode.


En liten fot ........som så fort har blitt stor....vemodig syns mamma





















Sommerkveld ved fjorden.........som skapt for en tenkepause.



















Alle de jordbærene vi spiste.....kjenner enda smaken.



















Leken som varte og varte...og skapte nye univers

Nei, sommeren er ikke over...den er bare lagret .......som minner.
Gode minner .....blir som regel enda vakrere.....hvis en tar seg tid...til å tenke på dem.

6 kommentarer:

  1. Utrolig mange fine innlegg, mamma. Følger med hver dag, gleder meg til å se om du har oppdatert. :) Stor klem. Marie

    SvarSlett
  2. Koselige bilder og veldig kloke ord. Tiden går så utrolig fort att det gjäller og ta vare på den, noe de fleste (meg sjelv inkludert)har vanskelig for.I stedet for og leve i nuet så venter vi alltid på noe , bare vi får gjort det så blir allt toppen,bare man får lönn så blir allt toppen, bare jeg går ned noen kilo så blir jeg nok lykkelig. men nå har jeg bestemt meg att jeg skal nyte av hver dag og ikke vente på under som kanske aldrig sker (i allefall ikke det med vekta *ler*)Så käre venn i dag skal du og jeg ha en fantastisk fin dag og vad morgen dagen bringer tar vi dag! Stor varm klem til deg!

    SvarSlett
  3. Nydelig innlegg. Flotte bilder og flott tekst.
    Det er så sant det du skriver.
    Den siste linjen i innlegget falt jeg helt for, nydelig!!!
    Takk for du deler.
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Hei på deg! Takk for koselige ord inne hos meg! Godt det er flere som har dilla på knekkebrød!:)
    Så koselig det var hos deg! Kommer gjerne tilbake igjen!:)

    Ha en fin uke! Klem Nina

    SvarSlett
  5. Herlige bilder, August kan være fin den...med varme dager og tenne tusen lys ute og nyte noen sene kvelder (iallefall til myggen kommer og tar oss...)

    Vi får håpe på en varm og fin høst....og nyte den siste sommer mnd...

    SvarSlett
  6. Takk for at du delte! For fleire av bilda gav meg mine sommerminner... Blir alltid litt sentimental på denne tida av året!

    Ha ein flott haust gode du!

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett