fredag 27. august 2010

På oppfordring

På oppfordring fra min gode bloggvenn Rachel med bloggen  "Livet och Skapandet"  kommer det et lite innlegg om vår kjære lille katt Susy med etternavnet Cute som min datter sier.

Derfor en liten feiring av det søteste, mest sosiale og usosiale, morsomste, mykeste og staeste dyret vi kjenner.
Visste du at et annet ord for katt er Felis Silvestris Domesticus......bare en katt kan hete noe så flott.

Så litt fakta om katten.

1) Dersom du vil ha den mest bekvemme plassen i huset....flytt på katten.















2) Katter reprsenterer anarki i sin mest kreative form.

3) Hvor mye du enn forsøker.....det er plent umulig å døpe en katt.

4) Mennesket kan ha en hund, men katten har alltid mennesket. Katter syns sikkert mennesket er et trivelig husdyr.
















5) Katter har sine egne liv, fortsett bare du med ditt.

6) Dersom en katt har ni liv......hvorfor kan den ikke lære seg å bruke boksåpneren.....i løpet av ett av livene.



















7) De fleste katter vil gjerne være ute når de er inne og motsatt, gjerne ofte samtidig.

8) Legg deg ikke opp i hva en katt foretar seg, katter er hevngjerrige......og vil før eller siden pisse i PC tastaturet ditt.


Det har vært en litt stri uke på flere måter, så det har ikke vært så mye tid til blogging.......kommer sterkere tilbake. Nå skal jeg lade batteriene på hytta.......god helg til alle dere ......klem.

4 kommentarer:

  1. Hmmm...ikke så kjekt å høre at du har hatt en stri uke....de hører dessverre til i livets gang men vi vil jo helst unnslippe de lell da! Håper det er noe som ordner seg !!!! Sikkert lurt å ladde batteriene dine ,spesielt i en sådan tid!!!! Sender ihvertfall alle mine varmeste tanker til deg,uansett!
    FOr et artig innslag om Susy og kattelivet.Nikket gjenkjennede både en og to ganger....heldigivs ikke på punkt nr.8 da!!!! :O
    Syns forresten hun har blitt dobbelt så stor siden sist du la ut bilder av henne jeg?????Hva mater du henne med mon tro?Kan ikke være bare tunfisk.....
    Kooos deg masse på hytta sammen med familien din kjære deg!!!!!!!
    god klem fra SUnnmøre!

    SvarSlett
  2. Håper det går bedre nå.
    Sitter også på hytta, den perfekte plass og lade batteriene.
    For et herlig innlegg om en nydelig pus.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg, kos deg på hytta med familien og pus.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. For ett nydelig innlegg og en så nydelig pus!!♥ Katter er de beste jeg vet, det er helt sant det du skriver, jeg sitter med ett stort smil om munnen her!;) Herlig!!♥
    Uffda, håper det roer seg ned til uken, godt å lede batteriene sine ;)
    En nydelig helg ønskes deg!:)
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  4. For et herlig innlegg, jeg elsker katter og har 2 selv så jeg vet godt hva du snakker om;-)Håper du får en fin helg og at batteriene er fulladet når du kommer hjem ;-D

    Klem fra Grete

    SvarSlett