fredag 29. april 2011

Decoupage

Å holde på med decoupage er en enkel måte til forvandling av det meste du kan tenke deg. Jeg vil vise dere et par ting som jeg har dekorert med denne teknikken. Temaet er gjenbruk, et par hermetikkbokser kan lett få en ny finish.





















Her er det ganske enkelt lag på lag med det tynneset laget av servietten. Så enkelt at selv Mona kan....






























Et lite hvitmalt bord får ny overflate, morro å eksprimentere.



Jeg vil bare ønske dere alle en herlig helg.

Ut å nyt den herlige våren dere.....klem fra Mona







10 kommentarer:

  1. Så fint det ble!
    Herlig vår vi har!
    Ønsker deg og en flott helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Å så flink du er da!Har prøvd decoupage selv,men det er jammen lenge siden!!!! DUmt egentlig,når man ser så mye fint som kan lages!En vakker dag....ska det skje *lol* (det som mye annet)
    Nei da tar jeg heller å nyter den vakre dagen jeg MOna,øg ønsker de samtidig en herlig helg!!Nydelig bilde fra fjøresteinene...kjente omtrent havlukten komme:)))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. Hei.

    Helt enig. En enkel måte å fornye seg på. Jeg lagde noen lykter i fjor på denne måten og ble superfornøyd. Ble fint hos deg og.

    Ha en fin dag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Så fint det bordet er. Har prøvde meg litt med decoupage, men er ikke noe flink, enda. Blir kanskje bedre med litt mer øvelse.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Stilig, det er mye fint en kan bruke decoupage til og bokser er jo tilnærmet gratis så det er jo en ekstra bonus ;-D

    Klem fra Grete

    PS: Piketitteren og kommoden under er bare nydelige;-)

    SvarSlett
  6. kjempearti med decoupage! Men du? I kveld her så oppdager jeg til min store forskrekkelse at jeg faktisk ikke var følger av bloggen din! Noe så rart! Jeg var så sikker på at jeg hadde fulgt deg lenge. Ja ja. Det er rettet opp i. Hei sveis :)

    SvarSlett
  7. Kjære kreative Mona!
    Likte dåsene og bordet veldig godt! Decpupage er en kul idé :)
    Fint at våren hat kommet også til Helgeland!
    Varme klemmer fra PiPa

    SvarSlett
  8. Decoupage er fantastisk... synes bordet ble skikkelig flott og personlig. Helt herlig!

    Liker bloggen din, så jeg legger meg til som følger hos deg:)

    Ha en fin uke videre!

    SvarSlett
  9. Så flott bordet ble.

    Har ennå ikke prøvd decoupage, men har materialet til det hjemme, takk for inspirasjon!

    Hilsen fra mimmi-leone

    SvarSlett
  10. heisann du;=)så koselig at du har blitt følger av bloggen min..setter jeg stooor pris på.vil mer enn gjerne følge din blogg også. så rart at kommentaren ikke ble publisert. husker jeg så på bildene dine inne på bloggen.kjempe fine interiør bilder ifra den fine hytta di;) gleder meg til å følge med videre på bloggen. og grur/gleder meg til i morgen. hehe! snakkes da;=)

    SvarSlett