mandag 10. januar 2011

Nytt servise


Det ble en helg med mye vær....uvær. Godt å komme inn etter en tur ute i snøen.

Til jul fikk vi flere deler til det engelske serviset vi samler på. Hadde ønsket meg et slikt lenge. Passer på hytta en vinterdag, selv om serviset kanskje snakker til deg om scones og te i en engelsk hage en varm sommerdag.

Legg merke til den fine båten i vinduskarmen, den vant jeg på giveaway hos Thelma Louise , sjekk hennes flotte blogg.... Båten har fått hedersplassen i vinduskarmen sammen med kikkerten , slik at vi kan holde utkikk med båtene som glir forbi


If you can`t beat it, join it.....




Det snør det snør tiddelibom...........

Nå snør det mye mer enn før......... Ha en herlig uke, med eller uten snø. Og takk for alle herlige kommentarer....

9 kommentarer:

  1. Nydelig service og kjempefin båt.
    Herlige bilder.
    Her har vi ikke snø lenger, her regner det i et sett.
    Min kjære må reise på hytta imorgen for å måke taket.
    Ønsker deg fortsatt fine dager på hytta.
    Klem Mio

    SvarSlett
  2. Å det var ett koselig sevis, som jeg faktisk aldrig har sett noen gang.Ser utrolig koselig ut og sitte der ved vinduet og drikke lite "afternoon tea"
    Fine bilder også. Vi har også mye snö her hos oss selv om att det har vert pluss grader ett par dager. Önsker deg og dine en fin uke. Klem klem

    SvarSlett
  3. Hei kjære du! Takk for fin helsing inne hos meg! Nyyydeleg servise! Her regnar det i dag, skikkeleg slapseføre.

    Ha ein fin kveld!
    Klem E :)

    SvarSlett
  4. Ojsann....ser jeg har gått glipp av de fine stuebildene dine inntil NÅ,du har det jo bare så koslig at!!!!!!!!!!!!Tøffe puter:))))
    Og så kan jeg selvsagt ikke annet enn skryte av det ytterst lekre nye serviset ditt;Johnson Brothers Old British Castles om jeg ikke tar feil...selv har jeg det i rødt/rosa!Elsker det:))))))) Alltid like koslig,og ganske så tidløst! tenker frokostene etc blir ekstra gode med mytt servise...det er alltid stas!!! Godt dere har vett til å kose dere i ruskeværet,- det såg så deilig ut å komme inn til den deilige ovnen din som vi skimter gjennom glassruta! Ekstra deilig er det jo etter en runde i snøen!!!!!Har ikke mer moro enn en lager sjøl:))))
    Ha en flott uke videre kjære deg:)))
    toveklem:)

    SvarSlett
  5. så koselig service.:-) og godt å se at den båten kom hel frem.:-)

    i dag har vi hatt nærmest litt vårvær...nydelig vær tidlig på dagen..sol og knallblå himmel og en pluss grad..men fy så glatt det er ute...i morgen kommer atter snøen og sluddet...

    en god kveld til deg

    SvarSlett
  6. Tack själv för dina kommentarer!! Du är alltid så snäll mot mig :)

    Man ser vår i dukningen och sen SNÖ i fönstret ;)


    Ha det bäst/kram/Olg@

    SvarSlett
  7. Nyyydelig servise ! jeg har den rosa varianten :-)

    Ja her veksler det mellom regn og snø og på kjøpet får vi islagte veier og fortauer...
    J,ja. Gleder meg til våren jeg :-)

    Ønsker deg en fiin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  8. Vilka härliga bilder du bjuder på.....

    Ha en bra dag!
    Klem Therese

    SvarSlett
  9. Heisann!
    Ja snø er herlig og fint i passe doser....men når det begynner å regne etter snøfall...daaa blir jeg litt lei.
    Fint servise, har ett etasjefat i noe samme stil.:-)

    ønsker deg en fin dag

    SvarSlett